Reklamacje

Zgodnie z art. 556 Kodeksu Cywilnego Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

 

Jak zgłosić reklamację?

Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta na zgłoszenie reklamacji z tytuł rękojmi masz 2 lata od zakupu. Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

  1. adres e-mail: grzegorz.krupa@icloud.com, na który możesz wysłać reklamację
  2. adres Sprzedawcy: BCD Grzegorz Krupa, ul. Polańska 11/5, 43-450 Ustroń
  3. telefon kontaktowy: 604 495 863

Informacje dodatkowe:

Twoje prawo do złożenia reklamacji  zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.

 Wzór formularza reklamacji

 

Kontakt

Rise With Us

Grzegorz Krupa
NIP: 627 177 12 73
REGON: 276817804

Zadzwoń

+48 604 495 863